Ballisutt27 36+6 yiz bugun, doktor kontrolüm vardı zorunlu sezeryan olucam 3 martta. Bugün kan tahlili yapildi anestezistle görüştüm spinal e karar verdik. Nst de sancim cikti , ilac yazdi erken dogumu onlemesi icin. Cati muayenesi yapıldı açıklık yok.
Doguma 10 gun kaldi heyecanla bekliyoruz son günler. 😊 sizlerde durumlar nasil