Bende 3. Trimester girdim 27+4 üm kasıklarım ağrıyor bebek alan açıyormuş sanırım üzerimde bi yılgınlık bi bitmişlik hissi var hayırlısıyla sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alabilseydik gece uyuyamıyorum son 4 gündür sabah da kalkamıyorum bi acayip oldum 🥲❣️