Irem_42 merhaba ben 8.haftamda başıma geldi 3. Gebeliğim bebeğin kesesinin alt kısmında vardı fitil verdi doktor ve dinlendim bir hafta Sonra kapandı elhamdülillah:) şuan 24.haftadayım yine dikkat ediyorum 16 ya kadar fitili kullanmaya devam ettim.kanama alanı büyürse eğer bebeği de çevreler büyümezse sıkıntı olmaz