Asiiye şimdi de yaşıtlarına göre biraz farklı 2 yasında boyu bıkac cm önde kilosuda fazlaylydı yasıtlarndan ama gecenlerde hastalannca biraz zayıfladı bebegn dogum kılosu zaten anne babann dogum kilosuyla orantılıyms genetık yanı doktorlar oyle dıyor sizin doktornzn dedıgı suan da da hala üst kısmı alt kısmına göre biraz daha iri ama tamamen genetik halası öyle çunkı aılede genetık eşimin tarafı göbek ama abes duran bişe yok tabı normal herseyı sadce fiziki yapısı tamamen eşimin tarafına çekmiş 😊