Kızlar 26+5deyiz, kayınvalidemler cagırdı en son eve yemege evde eltim kaynım çocukları gorumcemler hastaydı hepsı dökülüyordu bılsem gıtmezdım normalde dısarı çıkan bırı degılım evdeyım hep neyse suan boğaz agrım gectı ama kuru öksürük be burun akıntısı halsizlik geldı normalde de parol verır doktor her soğuk algınlıgı ilacını içemiyorum diye gebelikte de parol içsem yine işe yaramaz. Ihlamur kaynattım ama ne yapsam gecer iyi olurum? Bide mide bulantısı ve iştahsızlık gerı geldı son 3 aylık dönemde