myangelson hiç sorma iki kızımı da 8 aylık dogurdum bir tanesi küvöze girdi şimdi tekrar hamileyim erken olmaması için dua ediyorum erken doğan bebeğe bakmak çok zor ve korkulu geçiyor uyu bile uyuyamıyorsun emdiği kaçıyor boğazına kucağa alınacak gibi olmuyor çok zor yani inşallah bu sefer zamanında gelir diyorum ama bakalım