gmz0007 Merhabalar kızlar,sinir sıkışması yaşıyorum inanılmaz bir ağrı zor yürüyorum 31. haftadayız.Bugün ortopediye gittim vaginal doğumun çok zor olabileceğini söyledi.Sinir sıkışması yaşayıp normal doğum yapan var mıdır aranızda acaba?
Hasna77777 gmz0007 benimde sol bacağımda yaklaşık iki haftadır bir ağrı var yürürken çok zorlanıyorum doktorum normal olduğunu siyatik sinir sıkışması veya ödemden olduğunu söyledi ama bu durumun normal doğuma engel olduğunu söylemedi ne alaka doğuma engel olması
aysenurrkucuk gmz0007 benim ankilozan spondilit adında kalçayı tutan bir romatizma hastalığım var bende merak ediyorum acaba normal doğum olabilir mi henüz bunu konuşmadım doktorumla siz doktorunuza danıştınız mı
gmz0007 Hasna77777 doğum esnasında oraya baskı çok fazla oluyormuş bu yüzden zor oluyormuş.yani acıdan doğuramazsanız bebeğiniz çıkımda kalabilir risklidir diye görünüyor
gmz0007 aysenurrkucuk danıştım ortopediye gittim ortopedi böyle bir şey söyleyince doktorum risk alamayız öneriyi dinlemeliyiz sezaryen yaparız dedi
tlnbsky94 25+4 deyim bende ara ara bel ağrım oluyordu ama bugün sabahtan beri yatıyorum kıpırdamayı bırakın yattığım yerde bile çok şiddetli batma gibi ağrım oluyor ara ara nefes aldırmadı normal mi sizce bu durumda ne yapmam gereken bişey var mı
Asyaninannesi_ Benim sağ bacagımdada gerneşince bir süre damarlarim kitleniyor inanilmaz ağrı oluyor 5 dkka sonra geciyor bende hep düşünüyorum doğum esnasında bacaklarimi sıkarsam kitlenirse birde onun agrısına nasıl katlanicam
gmz0007 Asyaninannesi_ umarım öyle bir şey olmaz bunun sinir sıkışmasıyla pek alakası yok ama kramp gibi bir şey bahsettiğiniz
gmz0007 tlnbsky94 bel ağrısı tabii ki oluyormuş.başka bir sebep olabiliyormuş altında yatan.kıpırdayamamak sendeleyerek yürümek hayatı etkileyecek derece ağrı normal değilmiş