-Nazli- meri1997 dün yaptırdım 50 mg. Açlık 92, yüklemeden 1 saat sonrası 148 çıktı 140 ın altında çıkması gerekiyormuş haftaya kontrole gidicem doktorum ne diyecek bilmiyorum
Dilekulgtt meri1997 kaç cıktı değerleriniz ? Bende de var o yüzden dikkat ederek yiyorum öncelikle diyet önerdi doktor duruma göre insülin başlanıyor