Mutlumutlumultu 4lü tarama riskli çıktı. 1:61 ultrason da her şey normal. Fetal DNA yaptırdım. Böyle olup sağlıklı doğum yapan var mı ?
dygsss Mutlumutlumultu dörtlü testin yanılma payı çok diye biliyorum down deyip çok sağlıklı doğum yapan var korkmayın inşallah temiz çıkar
2cocuk2kopek Mutlumutlumultu 2-3-4- lü tarama testleri %50 doğruluk payı var detaylı ultrasonu ne zaman yaptıracaksınız o zamana net öğrenirsiniz
Mutlumutlumultu dygsss inşallah korktm biraz herkes öyle diyo ama güvenmiyosak niye yapılıyo bu testler anlamıyorum