Fatnur38 Doktora gttim hemen kanama alanı vs yok genede düşük t Heidi dedi progesteron yazdi başına gelen varmı şuan 5 haftalık mis yolksac felan gözüktü 10 gün sonra kalp atışı için gel dedi
Edizhr Fatnur38 yerleşme kanaması canım benimde açık pembe oldu 2 gün sürdü ve geçti çok şükür herşey yolunda
Berrakk39999 Fatnur38 tam 5. Haftamda yaşadım bir ay progestan kullandım 2. Günümde geçmişti şükür hep dinlendim 19 haftalıgım şu an ben de çok korkmuştum ama sanırım yerleşme kanamasıydı
Fatnur38 Edizhr ağrım felan yok senin olmusmuydu Canm çok endişe ediyorum ya progestan başladım fitil kullandım sanki böyle heran bişi akacak gibi hissediyorm pskolojik mi bilmym da sende kullanmismiydin
Krystal Fatnur38 psikolojik olarak akıntı gelecekmiş gibi oluyordu bende de. Rahat ol pozitif düşün. Stres etkiler bebisi
Meral_63 Fatnur38 benim de öyle oluyor sanki âdet olacakmışsim gibi gece gece o hisi veriyor korkuyorum 🥲
Elanur255 Bende de oldu canım 6 haftalıkken kırmızı lekelenme Bende progestan kullandım çok şükür şuan 30 haftalık olduk bile
Fatnur38 Elanur255 bazen oluyo geliyo böyle arada çok az kahve ince bisiler neblm bazende duruyo gelmiyo
Fatnur38 Edizhr inşallah biter progestan fitil i dün saat 5 buçukta kullandım gene aynı saattemi yapmam lazm
Fatnur38 Berrakk39999 inşallah bizde atlatırız maşallah sağlıkla gelsin bebiş kolaylıkla kucağınıza alin