_tugcee detaylı ultrasonda kesin olur artık çok kalmamıştır zaten. Peşpeşe doğum bende istedim aslında ama ben 2 sene emzirmeye takığım. İkinci çocuğa hamileyken doktor emzirmeye izin vermez diye korktum sütten kesince hamile kaldım. Ama kardeşimle benim aramda 10 ay var arkadaş gibi büyüdük. Tabi kardeşime hamile kaldığı için emzirilemedim ama olsun 😄o da 1,5 sene emmiş benim nasibimi de almışsın diye kafa bulurum hep 😄