kutaymoms Kızlar merhaba, geçen ay tsh 5,37ydi ilaç başladık-25 mg levitron- bu ay kan verdim 5,15e düşmüş doktorum ilacın işe yaramadığını söyledi -75 mg euthyrox- başladık. Bu durum başına gelen var mı ?
zynpknt kutaymoms of benimde öyle geçen ay 2 küsürdü 7 aydır düzgün gidiyordu gün 4.6 çıkmış yarın hemen dahiliyeye gitcem muhtemelen doz yükseltcek bu ilacın hamilelikte bi zararı yok 9 ay boyunca 100 mg kullanan bile var sıkıntı yapmayın yüksek olması ilaçtan daha riskli
3bebeannesi_ kutaymoms 28. Hafta da ortaya çıktımıştı benim ilaç da kullanmadım haftam ileri diye(dktr oyle söyledi) doğumdan 1 ay sonra gittim çok şükür düzelmiş.
Mercan0652 kutaymoms dozunu düşük vermiş ondan işe yaramamış. Ben hamile olmadan önce zaten 25 mg kullanıyordum hamile kaldıktan sonra 4 küsurdu değerim doktor dozunu yükseltti 1 gün 50 1 gün 75 mg içiyorum levitron doğuma kadar böyle. Şuan bayadir sabit değerim 1.5 falan oluyor. İlaç değiştirmek yerine dozunu arttirabilirdi aslında.
Meridaily kutaymoms yaa neden işe yaramadı ki? Benim de 4.24 değerim levotiron 25 mg kullanıyorum 1 aydır hergün bir tane🥺
hilalcgm Ben hamile kalmadan önce 8.71 ve 25 mg ilaca basladik hamile kaldigimi ögrendiğimde yaptığım testte 5.41 çıktı doktor ilacını yinede arttırmamız lazım dedi ve şuan 50 mg kullanıyorum ben de endişeliyim bu konudan dolayı açıkcası. İnsallah haftaya tekrar kan testi vericem insallah 2.5 altına düşer.
zynpknt kutaymoms tabi yüksek olması riskli bir durum ama bence size düşük doz vermişler benim 3 ken 25 mg kullanıyorum en azından 50 başlasalardı iyidi bi şekilde en kısa sürede dahiliyeye gidin bence
busetatli kutaymoms ben şuan 7+3 hamileyim 5. Haftada öğrenip kan verdigimde tsh değerim 18 di doktor hemen euthyrox 75 basladi geçen gün tekrar kan verdiğimde 6 kusurlere gerilemis ve 2 hafta ayni dozda devam edip tekrar gitmemi söyledi. İçini ferah tut stres bebeğe daha fazla zarar verir bu ilaçların zararı yok aksine kullanmazsan zararlı dedi doktor
Lagertha46 kutaymoms banada 2 ilac ise yaradi sen onu ac icmen lazim ve ictikten 45 dk sonra yemek yemen lazim ayrica demir ilaciyla yakin zamanda almaman lazim ve d vitamini dusurmemen lazim
Gulsahs Benimde hamilelikte yükseldi 4.20 çıktı doktorum euthyrox kullanıyorum yaklaşık 4 ay olacak sanırım her ay kan veriyordum ilacım bitince tekrardan kan vereceğim duruma göre mg yükselticeğini söyledi bakalım