Esrakyatc Kızlar merhaba. Bugün doktorda vajinamda şişlik olduğu için kontrole gittim ve bana varis olduğunu söyledi böyle bi sıkıntı yaşayan var mı ? Çok ağrım oluyor ve üzüldüm 🥺
Ezgi11 Gebeliğin genel sıkıntısı heralde varis ablamdada vardı aynısı 3. Çocuğu doğurdu hala var geçmiyo canım malesef ama bebeğe bi sıkıntısı olmuyo diye biliyorum yinede bi danış doktoruna sen
Esrakyatc Ezgi11 danıştım canım 3. Evredesin 4. Evre olursa normal Doğum yapamam kanaman durmaz dedi çok üzüldüm ya ilk kez duyuyorum böyle bi şey ben iltihap filan sanmıştım varis diyince şok oldum çünkü hiç öyle bi problemim yoktu 😔
Ezgi11 Esrakyatc doğrudur canım ablamda hep sezaryen oldu o yüzden geçmiş olsun üzülme sen bebeğini düşün 😍