tuba-berfin bir de benim önceki gün silik çizgi bile çıkmamışken ertesi gün böyle 2 koyumsu çizgi çıktı bir günde nasıl pik yaptı en azından önceki gün silik çıkmaz mıydı ya da pik sonrası yine bomboş çıktı ovulasyon testi çatlama olsaydı hafif silik çizgi çıkardı.Bu ay bu testler sayesinde kafam iyice karıştı .Bozuk olması bile nasip diyorum .Bu ay kısmet değilmiş 🤲