Benim de tiroid nodüllerim var, 21 ve 23 mm civarındalar. Biyopsi istendiği zaman ben de çok korkmuştum ama çok şükür temiz geldi, şimdi yılda bir ultrason çektiriyorum. Endişe etmeyin, belli bir büyüklüğün üstünde olduğu zaman önlem amaçlı biyopsi isteniyor