Ben tüp bebeğimi şişli memorialda yaptırdım. Yaptırdığımda bir embriyoya pgt dolar üzerinden hesaplanıyordu. O zaman 4 tane yaptırmıştım 40.000₺ verdim bir embriyo 10.000₺ gelmişti 🥰 devlet hastanelerinde işlemler nasıl ilerliyor maalesef bir bilgim yok 💐