Gkhnm97 Aynısını bende de oluyor aynı şeyleri yaşıyoruz vallahi bu ay bende de umut var ama çok da heveslenmemeye çalışıyorum çünkü incir ve havuç kürü yaptım + folikasit kullanıyorum+ yakı yaptık eşimle belime yumurtlama döneminde 😂😂😂 çok zorladım inşAllah seninde benimde bizim gibi bebişi olmayanlarında Rabbim kucaklarını doldursun inşAllah 🤲🏻🤲🏻🥰🥰