Esrakrc Kızlar dün adetim bitti bugün öğlen ilk ovilasyonumy yaptım böyle bakım bi ne demek bu napmam gerek
Sans_seninle Esrakrc aynıyız şuan ben de buğün yaptım aynı böyle çıktı iyi tek değişim ilk defa kullanıyorum
Sizdenbirii1 T çizgisi c kadar koyu daha koyu olana kadar devam et yapmaya t çizgisi koyu olunca yumurtlama demek oluyor tekrar silikleşince catlama oluyor
Sans_seninle Esrakrc yaptın mı canım buğün bende şimdi yapıcam sen iki saattin içinde lavobaya çıkıyormusun
Esrakrc Sans_seninle evde değilim ya tanımada almayı unuttum akşam yaparım anca sen yaptın mı istagramın varmı oradan haberleşelim
Sans_seninle Esrakrc hahah ben bunun için DV’den çıkmıyorum saattinde yapayım diye var intgram söyle ismini istersen ekleyim