hraserp Valla ikisinde de hiç hamile gibi hissetmedim kendimi ya sadece karnım şişti 9 ay o kadar maşallah diyim de🙏🏻😄 evet geçen hafta %95 kız denildi hatta parti vs bile yaptık ama ben hala şüpheliyim erkek gibi hissediyorum hala ve görenler de hep erkek diyor ultrasonu🤔🤔yarın tekrar kontrolümüz var bakalımmm