bebeği hissetmediğiniz zaman bol bol su için ben da bayram sabahı hissetmiyorum hareketlerini diye acile gitmiştim su ihmal etme bol bol iç demişleri baktı sorun görmedi nts bağladı sıkıntı çıkmadı uyuyor dediler uykucu kızım benim serum verdiler daha yarım almışken kıpırtılar başladı sonra çıkartılar zaten