Berfuuu04 21 haftalığım ilk gebeliğim normalde her gece hareketlerini damar gibi atan tekmesini hissettiğim bebegım dün gece atmadı nerdeyse akşam oldu hala hissetmiyorum çok korkuyorum böyle bir durum yaşayan varmı normal mi
umrumdadegil Berfuuu04 düzenli olmuyor o haftalarda ama ters bir durum hissediyorsan kontrol ettir hatta sağlık ocağına gidebilirsin orda kalp atışı dinliyorlar cihaz var
melegim01_ Berfuuu04 korkma cnm hareket etmedıgınde kahve cıkolata ye sırt üstü uzan göbeğin ustune kumanda yada plastik birsey koy o zaman baslıyor titrediğini görürsun burde o haftalar da düzensiz olabiliyor 20 saat uyuyorlarmıs
Serpilinumudu Berfuuu04 bu haftalarda normal düzenli hissetmemeniz benim 3. Gebelik 20+1 haftalığım her gün düzenli hissetmiyorum bende
Berfuuu04 umrumdadegil çok teşekkür ederim az da olsa içim rahatladı sağlık ocağına giderim o zaman ☺️
sym0109 haftaya kadar arada bir hissetmek çok normal. Korkmayın🙏🏻 Eğer 1-2 gün daha hissetmezseniz o zaman belki kontrol etmekte fayda var, ondan öncesinde hiç kendinizi sıkıp daraltmayın. 21. haftada bir gün hissedip bir gün hissetmemek son derece normal
Berfuuu04 sym0109 ilk gebeliğim düşük olunca çok fazla stres yapıyorum korkuyorum da umarım aynı şeyleri yaşamam bu gece de hissetmezsem acile gidicem teşekkür ederim cevap verdiğiniz için
Ronza Benim gece 12 veya 1 gibi atar atmadığında yüzüstü uzanıyorum hissediyorum o zaman 21 haftalığım
Berfuuu04 Ronza ilk gebelik mi acaba çikolata falan yedim ne denediysem olmadı birazdan gidicem hastaneye umarım birşey yoktur
Berfuuu04 melegim01_ çikolata yedim yine atmadı umarım uyuyordur aslında dün çok ayaktaydım çok da yorulmuştum onun etkisi de olabilir mi
Victorias Sırt üstü yattığımda vuruyor, yağış değiştir belki tepki verir ama içini rahat tut çok normal düzensiz hareket. Hiç rahat etmezsen, yarın sabah sağlık ocağına git doppler’den kalp sesini dinletsinler:)
Berfuuu04 Victorias sağlık ocağını aradım seninki daha küçük kalp atışı duyulmayabilir dedi birazdan acile gidicem umarım bir sıkıntı çıkmaz 😞
Elifimsib Berfuuu04 çok yorulduysanız sizin enerjinizden bebeklerde etkileniyor. Çok hasta ve yorgun olduğum bi gün ultrasona girdiğimde bebişi hiç uyandıramamıştık 22. Haftadaydım hep uyuyordu doktor senin enerjinden etkileniyor demişti. 26+3 üz hareketleri daha net daha düzenli oluyor artık ama yorgunsam, rahat bi ortamda değilsem veya olduğum yer gürültülüyse falan hareket etmiyor pek. Yine de içiniz rahat etmezse bi gidin kalp atışını dinlerler en azından acile de gidebilirsiniz orada da bakarlar
melegim01_ Berfuuu04 evet cnm anne yorulduğu zaman hareket azalabılouır birde kumanda koy göbek deliğinin ustune ufak ufak atacak titriyor kumanda sırf ustu uzan
cerengeredeli Berfuuu04 nasıl küçükmüş ya ben 16. Haftanın başında gittiğimde gayette duydular kalp atışını. Bulmak için uğraştı biraz ama buldu sonuçta. Seninki daha büyük neyi duyulmayacakmis
Berfuuu04 Ewy çok şükür bir sıkıntı yoktu canım içim rahatladı yorulduğum için hareket etmiyormuş ☺️😍🙏