ben yalnışmı yapmıyorum bir söylermisiniz siyah çizgiye kadar değdiriyordum idararı bir yerden gördüm siyah çizgini altında kadar değmesi gerikiyor diyor bugun çizdim çizginin altına kadar değdirdim bunun bir önemi var mı yani pembe t yazan siyah çizgiye değmedi idarar sadece beyaz yere kadar değdirdim