Kızlar Manyak oldum 😮💨
Bahsetmiştim. Kesem düzenli büyümüyor, bebek ve kalp atışı var.
Kimisi kesesi yeterince,düzenli büyümediği için bebeğin kalbinin durduğunu söylüyor.
Kimiside kalp atışından sonra kesenin boyumun önemi olmadığını söylüyor.
Bunun bir doğrusu var mı acaba.