dygsss Busra6694 kime sorduysam otomatik kullanışlı değil bebeğim sevmedi diyor manuel aldım o yüzden normal ana kucağı
Busra6694 umrumdadegil peki uyuya kalinca orda uyumaya devam edebiliyor mu yoksa alıp bir yere koymak gerekiyor mu
Busra6694 umrumdadegil Bu ikisi arasında kaldım açıkçası beşik gibi olan normal diğeri gibi ana kucagida oluyor
umrumdadegil Busra6694 normal olanı arkadaşım aldı hiç sevmedi bebeği boşuna para vermiş oldu kullanamadı ama üstteki beşik gibi olanı bilemiyorum diğerinden daha güzel gibi
umrumdadegil Busra6694 hiç görmediğim için bişey diyemeyeceğim canım benimkide katlananlardan her yere götürüyordum misafirliğe falam gidince çok rahat oluyordu incecik oluyor katlanınca