kumsal__ Bugünde yaptım ovulasyon bugün yarın koyulaşır diye bekledim ama siliklesmeye başladı 🤔gün içinde tekrar yapcam da bu ay yumurtlama gormedigimimi gösteriyor anlamadım birsey
kumsal__ Mryemm normalmi canım ya bu ay ilkkez düzenli şekilde yapıyorum da pek bilgimde yok siliklesmeyi görünce üzüldüm az biraz
Mryemm kumsal__ adete kadar devam edin silikleşip koyulaşabilir ikisi aynı şekilde koyu yada t çizgisi c den daha koyu olunca yumurtlama demektir. Bende yapmıştım hatta elimde testler bitmişti yumurtlama görememiştim tam manasıyla. tekrar da almamıştım test o ay hamile kalmışım😅😇
umrumdadegil kumsal__ evet ben yaptığım zaman da oluyordu bi koyulaşır gibi oluyordu sonra silik oluyordu sonra tekrar koyu oluyordu
kumsal__ umrumdadegil AA bunu bilmiyordum ben siliklesme görünce bırakıyordum bu ayda olmadı diyip 😅çok teşekkür ederim canım ya ❤️
kumsal__ umrumdadegil çok saol canim benim ya valla bende birakicaktim yoksa 😅ne muradın varsa versin RABBİM 🥰❤️
kumsal__ Mryemm ayy inşallah banada vesile olursa bende hamile kalırım ya 5yildir bunun hasretiyle yaşıyorum çok saol canim benim ❤️RABBİM evladını sana bağışlasın ❤️darisida bana ben gibi bekleyenlere 🪷♥️
umrumdadegil kumsal__ devam devam inşallah olacak ümidini kaybetme Rabbim en kısa zamanda hayırlı evlat nasip etsin inşallah 🤍😍 aminnn Allah razı olsun seninde 😍😍
Mryemm kumsal__ Allah razı olsun amin inşallah. Rabbim sağlıkla sıhhatle nasip etsin sizlere ve sizin gibi gönülden isteyen tüm kadınlara da🌷❤️
kumsal__ Hizliveofkeli ben işte bunu bilmiyordum 😅siliklesmeyi görünce olmadı diyip bırakıyordum çok teşekkür ederim 😊♥️