Kızlar 32+1 hamileyim dün göbek ağrısı şikayetiyle geldim Nst de sancı cıktı erken doğum riskine karşı ,ciğer geliştirici iğne yapıldı ve NİDİLAT denilen bir ilaca başlandı.Bu şekilde yaşayan var mı bu ilaçlarla ne kadar süre doğum geciktirilebiliyor.Stres oldum bayağı🤦🏻♀️