Berooo123 Allah rızası için birşey söyleyin bebeğimi susturamıyorum , 1 haftalık bebeğim ama gaz sancısından ne uyuyor ne emiyor ne yapacağımı şaşırdım valla krize giriyor ayaklarını çekiyor kıpkırmızı oluyor sanki çatlayacak ağlıyorum artık üzüntüden
Edafmo Berooo123 1 haftalık bebekte gaz olması neredeyse imkansız. 3 haftadan sonra bağırsak gelişimi tamamlamdığı için anca o zamandan sonra başlar. Siz emzirdikten sonra normal ağızdan gazını alıyor musunuz? Onun dışında karnının tok olduğuna emin misiniz
ddefnos Berooo123 bu kadar erken gaz olmaz 3 .haftadan sonra başlıyor gaz bence sizin bebeğiniz doymuyor ondan ağlıyor sütünüzün yeterli olduğundan emin olun kolaylıklar dilerim saglikla büyüsün 🙏
gulcicek0 Berooo123 gaz için sanki biraz erken gaz damlası Bir de probiyotik alıp kullanabilirsiniz siz de kimyon çayı için ve doyduğuna emin olun
babyiscoming_ Berooo123 benim bebeğimde çok fazla gaz yapıyor 6 günlük. Nasıl gaz olmaz diyorlar anlamıyorum doktorda olabileceğini söyledi zaten imkansız mümkünsüz falan değil. Doğduğu günden itibaren oluyor hastanede bile hemşireler gelip sürekli gazını aldılar. Eğer gerçekten gaz sancısıysa bebeği göğsünüze doğru sırt üstü tutup ayaklarını karnına doğru çekin bir süre bekleyin hemen çıkarıyor gazını hemşireler öğretti bize de. Bir de trendyoldan cliniqid rahatlatıcı bebek masaj yağını sipariş verdim ben %100 vegan ve %100 organik bakabilirsiniz
Edafmo Berooo123 o zaman daha sık emzirmeyi deneyin derim ya da az da olsa mama takviyesi Allah korusun sarılık olmasın
Asyaninannesi_ Kiraz çekirdeği patigi ve karın korsesinden alabilirseniz onu uygun scaklıkda ısıtıp bebeginize giydirin rahatlatıcakdır . Eğer imkanınız yoksa temiz topragı bi tavada kavurun uygun ısıya gelince bir bezin içine güzelce yayın bebeginizi yarım kundan şeklinde sarın inanın çok faydası olucak ve rahat bi uykuya dalacak