kubra_t benimde aynı düşük tehdidim yok tedbir amaçlı verildi ilk haftalardan beri kullanıyorum şuan 8+4üm doktorum 10. Haftaya kadar kullan demişti ilacım 2 tane kaldı sadece cumartesi günü yazdırmam gerekiyor o gün yazamadıkları için pazartesi yazdırsam 1 gün kullanmasam sıkıntı olur mu ya da 10. Haftaya 1 hafta kaldı ilacı bıraksam mı