13+4 günlük gebeyim bugün sabahtan beri kendimde değişik şeyler hissediyorum kafamın sağ arkasında ağrı var rahatsız etmiyor zonklama şeklinde daha doğrusu aşırı halsizim yorgunum ve kendimi hissetmiyorum yokmuşum gibi sanki her şey çok garip geliyor kendime garip geliyorum etrafım garip geliyor normal mi acaba