bebegimolacak Bebeğim bende bu şekilde görüştüm demleme usulü şeklinde yani.Rabbim en yakın zamanda nasip etsin inşallahhhh şu zamanlarda Allah’a daha çok yakın ol lütfen Buda bir imtihan Allah imtihanını kolaylaştırsın lütfen isyan etme,hergün sadaka var ben her dua ettiğimde İHH mobil sayfası var 10 lirada olsa hergün vermeye çalıştım dileğim olmuş gibi verdim şükürler olsun diyerek sende öyle yap.Allah istemezse yaprak bile kımıldamaz.Hergün mutlaka Meryem süresi ve Yusuf süresini oku.