ppmerlina ben de başta kilo sorun olur muymuş ben kilolu değilim ne kilolu insanların çocukları oluyor diye düşünüyordum hatta 120 kiloda 3. çocuğuna hamile bir tanıdığımızı duyunca öyle üzülmüştüm ki neden benim olmuyor onun oluyor diye ama işte her insanın bünyesi farklıymış sağlıklı olma durumu kişiye özelmiş insan bunu kabullenince daha cabuk adapte oluyor, her gün yürüyüş yapardım yürüyüş yaparken de bebek videoları izlerdim bebek eşyalarına bakardım fiyatları incelerdim bu da en büyük motivasyonum olmuştu 🥹