Hulo2105 sürekli ishaldi sütü kestikten sonra düzeldi. Ama dr kabızlık şeklinde de kendini gösterebilir demişti. Bir de yanlış anlamazsanız 6ay 5 günlük demişsiniz. Ek gıdaya erken mi geçtiniz? Yani 3 gün kuralıyla ilerlerlerken bile sebzeler sonra meyveler, yoğurt ve et şeklinde açmıştık biz. 6. Ayda başlamıştık ama yoğurda hemen geçmemiştik. Ki peynire yoğurttan da sonra geçtik diye hatırlıyorum.