SiriusAb Testi illa sabah mı yapmak lazım? İş çıkışı yapsak da doğru sonuç verir mi? Adet geçmemiş oluyor ya …
DuruDefne_mommy SiriusAb sabah yapmanız önemli birikmiş idrarla yapılıyor genelde ama eğer akşam yapacaksınız da 2 saat kadar öncesinden sivi alımını kesin
Hizliveofkeli Ben ilk gebeliğimde akşam yapmıştım kaset test 19 değerle öğrendim hemde. Varsa çıkıyor yani.
Hizliveofkeli Minervabunny valla o zamanlar markaya dikkat etmiyordum yalancı pozitif çıkarmıyordu hiç. İkinci gebeliğimde beta 17 ile öğrendim onun markası b-good
DuruDefne_mommy SiriusAb genelde öyle biliyorum ben sıvı alımının hiç bi şekilde olmaması lazım yanlış yönlendirmek te istemem zaten varsa çıkıyor sabah da olsa akşam da olsa🌸