Mervesp O zaman ben adetten hemen sonra yumurtlama yaşadım ama ğik olmadı yinede değerlendirmeye devam edeyim mi sizce
Hizliveofkeli Mervesp sadece ağrı var diye değerlendirmeyin. Ben yumurtlama dönemindeydim zaten pik yapmıştı testim. Ağrıyı hissedince çatladı sanırım dedim testle de teyit etmiş oldum.
[silindi] Ervahayal 18.gün yazan yerdeki ikinci çubukta pik olmuş duruyor o günü ve sonraki günü değerlendirdiyseniz güzel haberler alırsınız inşallah 🙏🏻
Merveemctgcl Hizliveofkeli 5li ne kadara aldınız acaba ben de merak ediyorum bu gün yarın muhtemelen yumurtlama olucak ama elimde test yok
Hizliveofkeli Sevgiiss yaptım canım silikleşmeye başlamış dün çatladı büyük ihtimalle ama dünü değerlendiremedim. Hayırlısı olsun artık. Sen ne yaptın?
Mervesp Ben bu sefer 20 günde adet oldum 6 aydır dogum kontrol hapı kullanıyorsum bu ay bıraktım hayırlısı olsun bakalım
Hizliveofkeli Elifalyw1 yumurtlama dönemi lh hormonu en yüksek seviyede olduğu zaman pik yapmış oluyor. Bir kaç gün içinde çatlama olacak yani.