annelik565656 Kızlar ben özele gidiyorum normalde detaylı ultrason dedikleri 4 boyutlu mu oluyor ne için gidiliyor ve 17 haftalık gidebilir miyim zamanı falan var mı
gecegunduz annelik565656 17 haftalık değil 20-24 hafta arası yapılan bir ultrason bebeğin parmaklarına kadar bakıyor genel olarak bebeğin vücudunu inceliyor organlarını vs bence yapılması lazım 🥰
Nilayy95 annelik565656 merhaba bana doktorum 19+3 te gitmemi söyledi dün randevum vardı gittim. Detaylı ultrasonda bebeğinizin iç organlarına,pervik uzunluğunuza,beynine , damarlarına varana kadar bakılıyor.
Cnhavva annelik565656 normal ultrason gibi sadece ayrintili bakiliyo organlarindan kemik yapisina vs tarama testleri kromozomsal bozukluklara bakiyo daha cok detaylida da yapisal bozukluklara bakiyo diye dinledim bi doktordan her zaman anne karninda mudahale edilmiyo bazi seylere ama dogum aninda duruma gore gerekli onlemler alinmasi bakimindan vs doktorlar gerekli buluyolar benim doktorum normal muayenede de omurga yapısını parmaklarini organlarini gösterip anlatiyodu bana yakinimda uygun randevu tarihi bulamadıgim icin gidemedim detayliya doktorum da sorun gormedi risk gorunce perinatolojiye yonlendiriyolar zaten