Test yapmıştim pozitif vermişti . Silik bir şekilde ama. Adetime daha 11 gün varken kendimden şüphelenerek yaptım ve silik gördüm. Tabi heyecan fekan. İki gün sonra kan testi vermeye sağlık ocağına gittim. Tabi ne ümitlerle kesin düşük seviyede de olsa değer yuksek çıkar diye. Bugün çıktı 0.2 . Almayın aldırmayın kizlar insanın duygularıyla oynuyorlar