Aslihan34 endişeni anlıyorum inşallah bir aksilik olmayacak olumlu düşünelim öyle sonuçlansın ben daha bebeği bile göremedim yarın randevum bende endişeliyim ama elden de birşey gelmiyor yaşayacak ömrü varsa ne yaparsak yapalım yaşayacak ömrü yoksa da yine de ne yaparsak yapalım olmayacak hayırlısını dilemekten başka elimiZden bişey gelmiyor malesef