m_mervee yok ilkinde az bi suyum geldi hastaneye gittim 3 santim açıklık vardı qma sancı hissetmiyordum nst de cıkıyordu sadece sonra doktor açıklık kontrolu yaparken suyumu komple patlattı suni sancı verdiler ölüyorum sandım resmen susuz dogum oldugu içinde bebegim oksijensiz kaldı 1 hafta yogun bakıma yattı malesef