Ayse42 Benim bi arkadaşım orda Doğum yaptı çok memnun kaldı ama bi arkadaşım da yeni hamilelik haberi almıştı 9 haftalıktı bebeği kanaması geldi ve doktor zerre ilgilenmedi başka bi doktorda kürtaj oldu !!!!
Gerçekten benimde hiç güvenim Yok.... Hastane genel anlamda iyi ama çok iyi araştırmak gerekiyor. Hastaneden ziyade özellikle doktorunu çok iyi araştır derim. 🤗