1funda Bugun doktora gittigimde 6+1 oldugumuzu 2 keseden biri dolu birinin bos oldugunu ogrendik. Dolu olanin kalp atisi yoktu sadece yolk sac olusmus denildi. Bos kesede gelismeyebilir dedi var mi bu durumu yasayanlariniz boş kese gelişir mi
1funda Almirolie 2 doktora gorundum bugun ikiside ayni seyi soyledi biri bos biri dolu gözüküyor ama kalp atisi olusmamis dolu olanin yolk sac gozukuyor sadece denildi 2. Bos kese icin kesin bisey soylemiyorlar
Eymennn1 Benimde öyle olmusdu 5 haftalikdi ilk gittiğim zaman kesenin bir dolu biri bosdu 10 gün sonra tekrar gittim boş olan kese kaybolmuştu digerinin kalp atışını falan duydum
Almirolie 1funda kaybolma ihtimalide var birinin inşallah ikisi de vardır kalp atışını duyarsın inşallah
Eymennn1 1funda hakkinzda hayirlisi neyse o olsun inşallah benimde başıma geldi diğeri çok iyi çok şükür kalp atışlarını duydum