RiRi22 oh maşallah☺️ bende şimdiden şartladım kendimi zaten gerçi hep diyordum hamile olursam sonuna kadar normal Doğum yapıcam Allahın izniyle falan diyordum 25 haftadan sonra yavas yavaş yürüyüştü vs başlamayı düşünüyorum zaten marttan sonra hava biraz olsun ısınıyor daha rahat gezilir 😂