redflowers 3.gebeliğim ikisinde çok rahattaım bilmiyordum hamile olduğumu sanki şuan 3.ve yine 25 e kadar falan bilmedim ama ondan sonra sürekli bir toplanma nefes alamama mide yanması vs 33+3 ve nasıl geçecek zaman bilmiyorum o yüzden şükret böyle gitsin 😊