Bebeğinizin hareketlerini bu dönemde nasıl hissediyorsunuz genel itibariyle ben hala az hissediyorum bir kıpırtı gibi birşey vuruyor gibi az ve korkuyorum normal mi plesentamda ön duvarda yani sıkıntı olacak bişey değil. Hareketleri normalde nasıl olması gerekir