Ogretmen Nasip-1 çok güzel yükselmiş canım hayırlı olsun 🥰 benim de pazartesi 32 ydi bugün 143 olmuş.
idid9393 Nasip-1 yok sormadım kimyasaldır o demişti bana test pozitif dediğimde :) 22 sinden önce bakmayalım dedi ondan gizli baktırdım başka hastanede 😂
Melody546 Benimde ilk betam salı günü 53.7 çıktı. Bugün de 205 çıktı. Cumartesi tekrar kan vereceğim. Akabinde 28 i tekrar gel kan ver dedi doktor. Umarım iyidir 🤲🏻