tugceguler Adetim 7 gün gecikti göğüslerimde çok hassasiyet ve sızlama var. adet gecikmemin 3. Gününde test yaptım negatif çıktı hamilelik var mıdır acaba?
Eftelya_54 tugceguler Geç döllenme olabilir canım kan ver istersen Önce kanda sonra idrarda çıktığı için net öğrenme şansınız olur
Gmzle tugceguler benimde 7 gündür gelen giden yok testler negatif kanda verdim negatif hla niye olmadım anlamiyorum
Serrasmsk tugceguler o kadar erken testlerde sonuç vermiyor biraz daha beklemek lazım ve en baştaki belirtiler adet belirtileri ile aynı kasık ağrısı gibi mesela bir şey batıyor gibi k yüzden karışıyor ikisi
Devran 7 gün geçmesi uzun bi süre bu belirtiler evet ama emin olmak için test yapın yada kan vermek daha doğru
Gmzle tugceguler öyleydi ama yeni korunmayi bıraktık diye vücut afalladı galiba ama şimdi oldum sonunda
Gmzle tugceguler şimdi bu ay düzensiz oldu hamile kalmak istiyorum zorlanır mıyım 😣 yoksa yine yumurtlama dönemine denk getirsem olur mu
tugceguler Gmzle benimde 2 aydır düzensiz diyet yapıyorum ben ona bağlı olduğunu düşünüyorum geçen ay 10 gün gecikti doktora gittim adet söktürücü verdi ondan sonra adet oldum bu ay gene aynı gecikti farklı olarak göğüs hassasiyetim var bakalım hayırlısı.