Göğsümde çıkan kitle için gitmiştim ultrason çekildim sonucum biraz kötü geldi biyopsi alınıcak kendim için değil karnımda ki evladım için korkuyorum herşeyin çağresi var dedi doktor doğumdan sonra bile ameliyat yapılıyor bekleniyor dedi ama işte genede insan endişeleniyor dua edin lütfen inşallah biyopsi sonucum iyi gelir 🤲😔
