Seyma_yldzz Ben doğumdan sonra almayı düşünüyordum ancsk çok fazla yorum gördüm ihtiyaç oluyor diye o yüzden almayı düşünüyorum. Siz aldını mı manuel mi elektronik mi aldınız hangi markadan memnunsunuz
obli Seyma_yldzz ben henüz kullanmadım ama sütüm hemen gelmezse diye veya sütümü arttırmak için sağım yaparım diye aldım. Lansinoh tekli elektrikli aldım.
ddefnos Seyma_yldzz bende gerekli değil diye öylesine manuel almıştım ama emzirirken sütün çok gelirse ya da memede birikirse mastit denen bi hastalık var çok kez onu geçirdim elektrikli aldım rahatladım imkanın varsa elektirikli almak daha mantıklı dışarı falan çıktığında bebeğine sütte bırakmak kolay oluyor
Minik1Civciv Seyma_yldzz bebebao aldım şarjlı bence gerekli mastit olmuştum ben olmasaydı çok kötü olurdum.
Bir_nazenin01 Ben satın almadım ablam verdi sağolsun Phillips avent tekli elektrikli sağım ama olması gereken bir şey diye düşünüyorum çünkü süt gelmezse hemen müdahele edip sütü artırmada işe yarayacaktır
Merve-metin Seyma_yldzz bence kesinlikle gerekli ben bebebao aldım eller serbest olandan 37+0da erken doğum yaptım ve bebeğim küvezde kaldı hep sağıp hastaneye süt götürdüm aynı zamanda mastit olma ihtimaline karşı hemen sütünün gelmeme ihtimaline karşı alınması gereken önemli ürünlerden biri diye düşünüyorum ben
2baby1cat Seyma_yldzz ya çok kişiye göre değişiyor ben kızımda almıştım doğum çantama koymuştum ama şükür hiç ihtiyacım olmadı kullanmadım. Bir tanıdığın ihtiyacı vardı ona verdim paketiyle. Şimdiki doğumumda da almayacağım sanırım. Eğer lazım olursa eczane yanımızda hemen alırım diye düşünüyorum.