Kızlar merhaba boyum 160 kilom 67 yani hamile kalmadan öncede göbeğim vardı,5.ayda ailemin yanına gitmek istiyorum gurbette yaşıyorum çünkü,sizce o zaman çok fazla karnım çıkarmı 🥹 yada beşinci ayda göbüşler nasıl oluyor zaten göbeğim vardı çok fazla göbeğim çıkar ağırlaşırım diye korkuyorum?beşinci ayda göbüş fotoğraflarınız varmı 🥲