Yarenn24 ben içten dıştan cook dikişli ve ilk zamanlar yanlış şeyler yapmıs enfeksiyon kaptırmış 5 dr gezmiş 😂 biri olarak söylüyorum sadece büyük abdestten sonra batikonu sürmelisin sürekli sürekli orası Batikonla pansuman yapılmazmış çünkü dikişin kuruması gerekmiş batikon ıslak tutuyormuş idrardan sonra ılık suyun için oksijenli su bocalayıp yıkıyordum sonra peçete ile pat pat suyunu alıp her idrar sonrası kurutma makinesi ile uzaktan hafif ılıkla en düşük derece kurutuyordum enfeksiyon olduğu için krem kullanıyordum ben ekstra . Ve 1 hafta sonra düzeldim dikişim düşmeye başladı .