1gebeshanim benim bebeğimde hep 1 hafta önde gidiyordu hem kilo hem boy olarak 37+0da bebeğimin hareketsizliğinden dolayı doğum yaptım ama doktorumun dediği 37+0 ama 38+0la uyumlu korkmana gerek yok başından beri hep 1 hafta önde gidiyor demişti 3030 gr 53 cm doğum yaptım korkulacak bir durum değil canım